مشاوره تعیین جنسیت قبل از بارداری

مشاوره تعیین جنسیت جنین پیش از بارداری

چند نکات مهم قبل از بارداری برای تعیین جنسیت پسر

قبل از لقاح آقایان کیسه یخ روی بیضه ها قرار داده و خانمها از شستشو با محلول جوش شیرین رقیق شده با آب استفاده کنند .

دخول باید عمیق بوده و خانم به ارگاسم برسد .

Image result for ‫نی نی‬‎

طبق آزمایشهایی که در این مدت شده است محلولات قلیایی نطفه را کشته و از ایجاد جنین جلوگیری میکنند و بنظر ما اگر هم نطفه منعقد شود آنرا ضعیف کرده و ممکن است نوزاد ناقص شود پس بهترین رویه قلیایی کردن خون بوسیله خوردن میوههایی که هنر آنها قلیایی کردن است میباشد این میوهها عبارتند از انگور، توت فرنگی، تمشک، زرشک، مرکبات و میوههای ترش و برای احتیاط نیز میتوان یک قاشق چایخوری جوش شیرین خورده و اگر بخواهند از خارج محیط را قلیایی کنند بنظر من کافی است که یک قاشق جوش شیرین در یک استکان آب جوش حل کرده یک پنبه به آن آغشته کرده بردارند و بلافاصله آنرا در بیاورند و پس از یک ساعت آمیزش را انجام دهند.

اما روش نزدیکی باید طوری باشد که اسپرم ها در عمق رحم تخلیه شوند . یعنی مرد بالا باشد و شما پاهایتان را خیلی بالا برده و پس از نزدیکی هم نیم ساعت همانطور بمان

نزدیکی را از پشت انجام دهید. یا مرد بالا و زیر باسن شما بالش باشد .


بعد از نزدیکی تا 15 دقیقه به سمت راست دراز بکشید و بلند نشوید.

Image result for ‫نی نی پسر خوشگل‬‎

رعایت نکات زیر برای لقاح الزامی می باشد

نیم ساعت خانم باید دوش وارژینال با محلول جوش شیرین بگیرد

آقا باید به مدت 10 دقیقا در وان آب سرد بنشیند

چند ساعت قبل از نزدیکی خانم آناناس، توت فرنگی، انجیر میل مند

آقا باید یک فنجان قهوه میل کند

توجه:اول خانم باید به ارضا جنسی برسد چون محیط رحم قلیایی میشود وبرای اسپرم حرکت راحتتر میشود

Image result for ‫نی نی پسر خوشگل‬‎

خانمها نیم ساعت قبل از نزدیکی حدود 30 عدد کشمش یا انگور میل کند و در روزهای قبل هم مصرف توت فرنگی – کاهو – خرما- کاسنی و میوه های شیرین بیشتر شود .
باید توجه داشت مهم ترین نقش دررسیدن به جنسیت مورد نظر تعیین زمان تخمک گذاری می باشد . در طول یک سیکل ماهیانه یک بار تخمک گذاری اتفاق می افتد و چهار الی پنچ روز احتمال حاملگی برای زن وجود دارد .

دم نوش قاصدک از ججمله دم نوش هایی است که به قلیایی شدن بدن کمک کرده و احتمال پسر زایی را بیشتر می کند. همچنین توصیه می شود مادرانی که می خواهند جنینشان پسر باشد از چای رزماری غافل نشوند که هم ضد التهاب است و هم سرشار از انواع ویتامین.


Image result for ‫نی نی پسر خوشگل‬‎

کاسنی : به نقل از کتاب طب الصادق علیه السلام و بنا به فرموده امام ششم علیه السلام والدینی که کاسنی زیاد مصرف می کنند پسر بیش از دختر دارند. بررسی آزمایشگاهی در طب جدید نیز این گفته را ثابت می کندکه نقش کبد در ساختن کروموزوم های نر و تاحدودی ماده نطفه زیاد است و چون کاسنی در نوسازی سلولهای کبدی و تقویت کبد نقش برجسته ای داردنمی توان نقش آنرا در تولد نوزاد پسر نادیده گرفت.

زعفران : استفاده مردان از چای زعفران به تنهایی یا همراه با کمی نبات چند ساعت قبل از نزدیکی به دلیل تاثیر فوق العاده آن در افزایش تولید اسپرم و زیاد شدن نسبت کروموزوم نر به کروموزوم ماده موجب پسر شدن نطفه خواهد شد.

Image result for ‫نی نی پسر خوشگل‬‎

توت فرنگی : توت فرنگی میوه ای است که ترشی خون را از بین برده و خون و محیط داخلی رحم را قلیایی می کند . به همین دلیل چنانچه زنی چند ساعت قبل از آمیزش مقداری از این میوه را بخورد دهانه رحم او قلیایی شده و کروموزوم های ماده را ازبین می برد و محیط رحم را برای پرورش نطفه پسر آماده می سازد.

مردی نزد امام محمّد باقر(علیه السّلام) از کمی فرزند شکایت کرد و اینکه از زنان کنیز و آزاد، طلب فرزند کرده امّا بچّه دار نشده است و حالا 60 ساله شده است. امام(علیه السّلام) به او فرمودند:

« سه روز پس از نماز عشاء و نماز صبح، 70 بار می گویی: « سُبْحَانَ اللَّه» و 70 بار می گویی: « اَسْتَغْفِرُ اللَّه» و پس از آن ذکر خود را با این گفته خدای عزّوجلّ {در قرآن} تمام می کنی: « اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهاراً» و در شب سوّم این اعمال، با همسر خود آمیزش می کنی. به خواست خدا پسری با اعتدال به تو داده خواهد شد. » آن فرد این کار را کرد و در کمتر از یک سال نور چشمی به او عطا شد. مستدرک‏ الوسایل، ج 15، ص 121


برچسب ها: چند نکات مهم قبل از بارداری برای تعیین جنسیت پسر , تعیین جنسیت پسر ,
[ بازدید : 9522 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ عطایی ]

[ ]

novingate1395/10/5 ساعت 15:22
ممنون از سایت خوبتون
www.novingate.com/
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]