مشاوره تعیین جنسیت قبل از بارداری

مشاوره تعیین جنسیت جنین پیش از بارداری

تعیین جنسیت قبل از بارداری

تعیین جنسیت قبل از بارداری و حاملگی

تعیین جنسیت جنین و فرزند قبل از بارداری

چگونه فرزند دختر بیاوریم ؟ چگونه فرزند پسر بیاوریم ؟ برای پسردار شدن چه بخوریم ؟ برای دختردار شدن چه بخوریم ؟

تعیین جنسیت قبل از بارداری منوط به در درجه اول PH بالا و قلیائی محیط واژن و در درجه دوم به زمان آمیزش زن و مرد می باشد.
خانم زينب السادات حسيني
تلفن:02177224850
موبایل:09926099144

زنان هر ماه در اواسط سیكل ماهانه خود یك یا چند تخمك كه از نظر كروموزومی فقط X هستند تولید می كنند و در مقابل آقایان دارای دو نوع اسپرم حاوی كروموزومهای جنسی X و Y هستند در واقع این مرد است كه جنسیت سلول تخم را تعیین می كند به شكلی كه اگر تخمكی كه حاوی كروموزوم جنسی X است با اسپرم حاوی كروموزوم جنسی Y لقاح یابد سلول تخم مذكر شده و اگر تخمك X با اسپرم حاوی X لقاح یابد سلول تخم مونث می شود. از خصوصیات اسپرم هایی که حاوی کروموزوم Y (که نسبت به کروموزوم X بسیار کوچکتر بوده) می باشند این است که برخلاف اسپرم های حاوی کروموزوم X که می تواند تا 5-4 روز در محیط واژن زنده بمانند، حداکثر 18-16 ساعت در محیط واژن زنده می مانند. از طرفی هنگامی كه یك تخمك رها میگردد 12 تا 24 ساعت فرصت دارد تا توسط اسپرم بارور گردد و پس از آن از بین می روند. ثانیأ اسپرم های حاوی کروموزوم Y در محیط قلیایی بهتر زنده می ماند و سرعت حرکت بالاتری نسبت به اسپرم های حاوی کروموزوم X دارند.


بر اساس همین خصوصیات می باشد که می توان در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری و حامله شدن دخالت نمود:

1 -تعیین جنسیت قبل از بارداری از طریق PH واژن :

اسپرم مرد ( كروموزوم Y)در محیط قلیائی بهتر زنده می ماند، ازطرفی محیط رحم در زمان تخمك گذاری (14 سیكل ماهانه 28 روزه) دارای PH بالا و قلیائی است و در صورتی كه لقاح در این روز صورت گیرد به احتمال زیاد جنین تولد یافته پسر خواهد بود و در بقیه اوقات چون PH دهانه رحم پایین و اسیدی است كرموزوم X بیشتر زنده مانده و احتمال دختر شدن جنین بیشتر است.

تغذیه زنان برای تعیین جنسیت قبل از بارداری

تغذیه زنان نقش اساسی در تعیین جنسیت خواهد داشت زیرا مواد غذایی ارتباط مستقیمی با كاهش یا افزایش PH رحم دارند. مواد غذایی حاوی سدیم، فسفر، آهن، پتاسیم و روی باعث افزایش PH رحم شده و نقش مفیدی در پسر شدن جنین دارند این مواد غذائی شامل: زرد الو، پسته، سیب، گوجه سبز، خرما، گیلاس، تمشك، توت فرنگی، انجیر، خربزه، گوجه فرنگی، پیاز، ، زیتون، سیب زمینی، گوشت قرمز و ماهی، برنج ، اسفناج ،شكلات،موز می باشند و برعكس استفاده از خوراكی هایی كه حاوی كلسیم، منیزیم و مس هستند مثل لبنیات ( ماست ،شیر، پنیر)، كلم، قارچ، نخود سبز، لوبیا سبز ،كاهو، جو ، گردو، تخم مرغ، ماكارونی قادرند میزان PH رحم راكاهش دهند و باعث تولد نوزاد دختر خواهد شد.

تحقیقات نشان داده كه افزایش مقدار گلوكز در ترشحات مخاطی دهانه رحم درموقع تخمك گذاری به جذب اسپرماتوزوئیدها كمك می كند و از آنجا كه اسپرماتوزوئید پسر از قدرت تحرك بیشتری برخوردار است. مناسب بودن ترشحات دهانه رحم بیشتر به نفع اسپرماتوزوئید پسر است.بنابراین استفاده از میوه های شیرین محتوی گلوكز در روزهای تخمك گذاری محیط را برای جلب اسپرماتوزوئیدy مناسب تر می كند و همچنین بهتر است از غذاهای زیر بیشتر استفاده كنید ؛ چراكه قند خون شما را به سرعت بالا می برند.این غذاها شامل : گلوكز- ساكاروز(قند ساده یا شكر)- شربت ذرت- عسل- آب نبات- غلات صبحانه شیرین شده- هویج- بیسكوئیت- سیب زمینی پخته- كشمش- نان گندم سفید- نوشابه های دارای شكر و یا پلی مرهای گلوكز است.

توجه : قبل از شروع رژیم غذائی باید مطمئن شوید كه ممنوعیتی برای اجرای رژیم نداشته باشید. مثلا،رعایت رژیم غذایی برای پسردار شدن در موارد: فشار خون بالا، ناراحتی های قلبی و نارسایی های كلیوی و رعایت رژیم غذائی برای دختر دار شدن در موارد: اختلالات عصبی، بالا بودن كلسیم خون، نارسائی كلیوی ممنوع است.

2- تعیین جنسیت قبل از بارداری از طریق زمان آمیزش :

اگر آمیزش در حوالی زمان تخمك گذاری صورت گیرد ، پسر بدنیا خواهد آمد چرا كه در زمان تخمك گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی تر و رقیق تر است و ارتجاع پذیرتر است و حركت اسپرمهایY را بسیار سهل و آسان می كند اما اگر مقاربت 1 تا 2 روز بعد یا قبل از تخمك گذاری اتفاق بیفتد شانس پسر شدن بشدت كاهش می یابد و احتمال دختر زیاد می شود.

روشهای تعیین دقیق زمان تخمک گذاری :

الف- اندازه گیری درجه حرارت بدن:

بعد از تولید هر تخمك، تخمدان پروژسترون تولید می كند . یعنی هورمونی طبیعی كه در صورت حاملگی از آن محافظت می كند . پروژسترون میانگین دمای بدن را افزایش می دهد و اندازه گیری درجه حرارت بدن در صبح زود یكی از روشهایی است كه بیماران برای كنترل تخمك گذاری می توانند مورد استفاده قرار دهند .
دمای بدن بیماران با توجه به سیكل ماهانه هر روز صبح قبل از برخاستن از رختخواب اندازه گیری و ثبت می گردد. الگوی تخمك گذاری آن است كه دمای بدن قبل از تخمك گذاری (عمو ما روزهای 14– 1 قاعدگی ) زیر 36 درجه سانتیگراد در نوسان بوده ، و پس از تخمك گذاری ( یعنی در روز 15 یا بعد از آن درجه حرارت بدن فرد به میزان 1 – 5 /0 درجه افزایش پیدا می كند ، این نوسان در بالاتر از 36 درجه سانتی گراد تا قاعدگی بعدی ادامه میابد كه این افزایش دمای بدن حاكی از تخمك گذاری است. نمودار بالابودن درجه حرارت بدن در نیمه دوم سیكل قاعدگی ثابت می كند تخمك گذاری اتفاق افتاده است. سیكل بدون تخمك گذاری نمی تواند به صورت پیوسته دمای بدن را در نیمه دوم سیكل قاعدگی افزایش یافته نشان دهد.

ب – ترشح موکوس دهانه رحم:

در چرخه قاعدگی میزان ترشح موكوس واژن كاهش می یابد. اما در زمان تخمك گذاری ترشح موكوس واژن افزایش یافته و شفاف، لغزنده و چسبناك میگردد.

ج- روش تقویمی:

با ثبت دقیق روز نخست قاعدگی و پیش بینی روز تخمك گذاری در سیکل های 28 روزه (روز 14) می توان روز تخمک گذاری را تخمین زد.

د – استفاده از کیت های تخمک گذاری:

روش دیگر كنترل تخمك گذاری روش استفاده از كیت پیش بینی كننده روز تخمك گذاری است، كه مقدار هورمون تبدیل كننده فولیكول به جسم زرد ( LH)را قبل از تخمك گذاری در ادرار اندازه گیری می كند. این آزمایش به مدت 4 یا 5 روز در میان سیكل قاعدگی از حدود روز 11 سیكل انجام می شود و زمان افزایش” LH ” قبل از تخمك گذاری محسوب می شود. زمانی كه غلظت هورمون ” LH ” در ادرار افزایش پیدا می كند، تست مثبت می شود. 24-18 ساعت پس از مثبت شدن تست تخمك گذاری انجام می شود.

چند نكته در باره تعیین جنسیت قبل از بارداری :

1- رژیم غذائی بایستی توسط زن رعایت شود و نوع تغذیه ی مرد به طور مطلق تاثیری در تعیین جنسیت ندارد، ولی مصرف آن توسط زوجین موجب آسانی اجرای آن می شود.
2- رعایت رژیم غذائی باید از دو ماه قبل بارداری ( حداقل 4 تا 6 هفته قبل بارداری ) شروع شودو در این زمان از مصرف خودسرانه داروهائی كه تعادل یونی رحم را برای جنسیت مورد نظر برهم میزنند خوداری شود.

3- عامل تعداد اسپرم در هر آمیزش در تعیین جنسیت مهم است به طوری كه هر چه اسپرم بیشتر باشد احتمال پسر شدن بیشتر است و بالعكس، یعنی جهت مذكر شدن جنین باید تا حد امكان تا زمان تخمك گذاری (روز 14 از شروع قاعدگی در سیكلهای 28 روزه)كه زمان مناسب از نظر PH برای پسر دارشدن است ،امیزشی صورت نگیر تا تعداداسپرم زیاد باشد و احتمال مذكر شدن جنین بالا رود.

4- علاوه بر این موارد ذكر شده نقش استرس، محیط زندگی و نوع روش زندگی را در تعیین جنسیت جنین نمی توان نادیده گرفت. كوچك ترین این موارد می تواند تلاش ها ای شما برای تولد نوزاد دلخواه را از بین ببرد.

5- یك روش برای تغییر PH واژن جهت تغییر جنسیت جنین به جنسیت مورد دلخواه والدین این است كه بطور مصنوعی محیط واژن را قلیایی یا اسیدی نماییم، توصیه می شود كه ضمن استفاده از روش تعیین زمان تخمك گذاری، اگر كه فرد می‌خواهد پسر دار شود از محلول جوش شیرین رقیق شده برای شستشوی واژن پیش از نزدیكی استفاده كند تا احتمال پسر دار شدن در زمان 48 ساعت پس از تخمك گذاری به بالای 80? برسد زیرا این محلول PH واژن را به شدت قلیایی می‌كند، همچنین برای دختر دار شدن باید از محلول رقیق شده سركه سفید استفاده كرد، تا PH واژن اسیدی‌تر شود.

رعایت كامل نكات گفته شده در مقاله 80 تا 90 درصد والدین را در داشتن جنسیت دلخواه كمك می كند. در پایان تاكید می شود كه ، از پیروی دستورات تعیین جنسیت بطور خودسرانه و بدون مشورت با متخصص زنان اجتناب شود.


برچسب ها: تعیین جنسیت قبل از بارداری , تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری , تعیین جنسیت , دستورات تعیین جنسیت ,
[ بازدید : 10880 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ ] [ ] [ عطایی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]